onsdag 21 mars 2012

Dålig uppdatering!

Hej underbara ni! Ledsen för den extremt dåliga uppdateringen!!! Men just nu har jag inte haft tid och blogga eller tagit kort. Det har hänt rätt mycket i mitt liv den senaste veckan så jag har inte haft ork eller lust. Jag och Mr Hemlig har sagt upp kontakten, jag har flyttat och har fått dåliga nyheter angående en familjemedlem som gör att jag inte riktigt orkar engagera mig längre.. Så just nu får bloggen ligga nere ett tag! Men så fort min lust kommer igång igen så ska jag ta upp mitt bloggande! Det kanske händer lite då och då att jag lägger upp nått men det kan dröja lite mellan varven. Jag hoppas ni har förståelse och ni ska ha soooort tack för alla fina kommentarer som jag har fått! Dom värmer otroligt mycket! Ni kan även följa mig på Snuska, jag kommer skriva där om jag tar upp mitt bloggande igen.. Mitt användarnamn är vi_2tsm.

Kram på er!

9 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra.. Hoppas det blir bättre för dig.. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt-tråkigt! Hoppas allt löser sig bra och att du kommer tillbaka till bloggen och börjar skriva igen =) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla ni! Jag ska försöka komma igång så fort som möjligt! Kram på er...

      Radera
  3. Hejsan!

    Har du någon mail man kan nå dig på?

    Mvh
    Erotiskakontakter.com

    SvaraRadera
  4. mycket fina bilder!! synd bara att du bara läger upp bilder från sidan.. hoppas på lite framifrån bilder :)

    SvaraRadera
  5. tog dina bilder på tjejen slut eller

    SvaraRadera
  6. Snälla !!!!! Börja blogga igen!! Du är ju helt underbar kvinna!!! Måste försätta nu! Puss

    SvaraRadera