fredag 2 mars 2012

Härigt slut (knull) på veckan.

Jag har haft ett härligt slut på den här veckan. Mr Hemlig kom förbi i dag för jag har köpt ett nytt litet Nattlinne som är lite av det Sexigare slaget! Den blev helt klart Godkänd! Vi hade en lite fotostund för och ha till bloggen men jag tycker det är lite upphättsande och bli fotad, så efter en stunds plåtande kunde vi inte hålla händerna i från varandra. Han förde upp sina händer under mitt linne och börja smeka min nakna rumpa bakifrån vilket jag älskar! Han naffsa mig lite i örsnibben så jag fick rysningar i hela kroppen, han flytta sina händer upp mot mina styva bröstvårtor och lekte lite försiktigt med dom. Under tiden gned jag min rumpa mot hans hårda kuk och jag riktigt kände hur han ville in i  mig! Efter en stunds smekande putta Mr Hemlig ner mig så jag låg på magen och han särade försiktigt på mina skinkor för och se härligheten. Han lekte lite med ett finger innan han vände på mig. Försiktigt förde han in sin hårda kuk i min väntande fitta, försiktigt i början inann han tog mig på en riktig åktur! Jag älskar när jag får besök av min lilla Mr Hemlig!



13 kommentarer:

  1. Åh :) va fint! kommer gärna upp bakom dig när du står på fyra och slickar din härliga fitta och även anal om du gillart ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får du gärna göra ;)

      Radera
  2. gingers have souls to!!!

    SvaraRadera
  3. Du får väldigt gärna lära dig det där, vahetere... RÄTTSTAVNING. Din stavning är patetiskt dålig, sämre än en mellanstadieklassare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du kan lära dig att alla inte är lika begåvade som vissa andra! Jag vet mycket väl att jag har problem med min stavning, det har jag haft sen jag börja i skolan. Stör du dig på det? Ett tipps, LÄS INTE MIN BLOGG!!!

      Radera
  4. Tänk om man fick slicka sperma från din härliga fitta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja det skulle inte sitta fel ;).

      Radera
  5. Inga dåliga bilder som du har där, man blir verkligen upphetsad av att se dom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det är jätte kul att ni tycker om dom! Kul att det finns tjejer som läser oxå :)

      Radera
  6. Som sagt, härliga bilder du har på din blogg! Det enda man kunde önska skulle vara flera inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har blivit lite dåligt den här veckan. Men det kommer bli bättre jag lova :)

      Radera
  7. Hur känns det att bli knullar.

    PS jag går i 3an��

    SvaraRadera
  8. Har köpt Kamagra utan problem på www.intimleksaker.se
    De har bara Kamagra tablett för tillfället, men fungerat klockrent varje gång.
    Rekommenderar SEXLEKSAKER www.intimleksaker.com

    SvaraRadera