lördag 10 mars 2012

Trekant

Hej på er! Ledsen för den extremt dåliga uppdateringen!! Har haft så sjukt mycket och göra den här veckan så jag har inte haft tid till bloggen..

Men nu är jag här igen :)

Jag har funderat så jäkla mycket på just en trekant, jag skulle så gärna vilja ha två kukar i mig samtidigt så det är helt sjukt!! Två killar som smeker, slickar och knullar mig samtidigt, dubbelt så mycket uppmärksamhet! Få suga en kuk medans en annan knullar mig hårt och länge! Ååh det kryper i min kropp... Det finns möjligtvist inte två killar som läser bloggen och är mellan 19-26 år? :) Ni får gärna komma med förlsag..


Bjuder på en blid från när Mr Hemlig var här förra helgen!

12 kommentarer:

  1. Jag är gärna med i spelet :) /koolsnusk

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och slickar å suger :-P

    SvaraRadera
  3. Så klart man ställer upp! Så länge du befinner dig i 08-området bara =)

    SvaraRadera
  4. Kul att det är några intresserade! :) Jag bor inte så långt ifrån 08-området ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. sörmland? ;)

      Radera
    2. Så bra att du finns hyfsat i närheten, är det någon timmes resväg så man skulle kunne besöka dig över en dag kanske? ;-)

      Radera
  5. Då kanske du kan sätta på mig med en strapon medan jag suger kuk? ;)

    SvaraRadera
  6. Förresten en väldigt sexig bild när man ser hur öppet ditt sköte är....

    SvaraRadera
  7. Frågan är då, hur fan får man tag i dig;D

    SvaraRadera
  8. Kan du inte fixa en bild när du blir slickad vid din trånga anal? :-) skulle vara grymt att få se! Annars kommer jag gärna och slickar din trånga anal!

    SvaraRadera
  9. Kom till örebro så ska du få dig en trekant av två vältränade gossar ;) , bleedingbb@hotmail.se om du vill byta bilder och kontakt :)

    SvaraRadera
  10. Sending messages to members that attract you should be easy. More options for online dating are Dejtingsajt, Hitta Sex Kontakt, Knullkontakt and Sex Dejting.
    Some sites even offer guided communication, which removes much of the pressure by helping you through the entire process.
    Click for free sign up
    Sex Kontakt
    Sex Romans

    SvaraRadera