måndag 12 mars 2012

Tjuvkika!

Jag hade Mr Hemlig här i går kväll och vi hade en skön stund tillsammans, jag fantisera om att vi inte var ensamma i rummet. Det blir lite mer spännande när man tänker att det står någon och kikar in på oss när vi knullar som tokar. Kännslan av att nån annan njuter av att vi njuter tillsammans, ser hur hans kuk åker in och ut i mig med hårda stötar. Hör hur jag stönar och kvider och ber om mer.. Hur han omfamnar mina bröst och klämmer dom försiktigt men bestämt.. Hur våra kroppar blir ett med varandra när orgamsen är nära för oss båda, hur hans ögon glittra av njutning när hans kuk glider in och ut i min bulltande fitta. Det sjukt hur sex kan vara så underbart på så många plan!



5 kommentarer:

  1. Härligt för dig att du har din älskare! Är det förresten ni på bilderna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är underbart! :). Ja det är vi på bilderna, det är jag eller Mr Hemlig som tar dom. Jag har ett väldigt stort intresse för foto så jag tycker det är kul att man kan kombinera sex och foto.

      Radera
    2. Aha, vad härligt ni verkar ha det! Sexig bild på dig, du har vacker kropp ska du veta. Härligt att du utnyttjar den ;-)

      Radera
    3. Det var härligt :). Tack, jag blir jätte glad av era fina kommentarer :)

      Radera
  2. Du har en jätte fin kropp! Kram Missy

    SvaraRadera