tisdag 13 mars 2012

Fotostund

Innan jag hoppa in i duschen hade jag en liten fotostund med mig själv.. Själv är jag rätt fascinerad av just bröst. Jag tycker det är en väldigt vacker kroppsdel på en kvinna. Jag gillar den runda formen och att dom kommer i så många olika storlekar. Jag älskar när Mr Hemlig omfamnar mina bröst med sina stora kraftiga händer och leker med mina bröstvårtor, det kittlas så skönt i magen och det går sedan vidare ner till min lilla fitta när han leker med dom.. Nått som jag tänder på hos killar är deras händer, speciellt när dom är stora och grova och kan omfamna mig..

Hoppas ni har haft en mysig stund i dag.. Kram på er.





10 kommentarer:

  1. Vackra nya bilder du tagit, särskilt de tre första =) Om man får komma med förslag vore det sensuellt med svartvita närbilder där man bara anar/skymtar ditt sköte....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Alla förslag är välkommna!! Jag ska försöka fixa det åt dig ;)

      Radera
    2. Haha, det låter bra det, tack så mycket. Måste säga att du har en väldigt kvinnlig och vacker kropp. Och så är det ju alltid sexigt med helrakat ;-) Gud, önskar att min sambo gjorde som du...

      Radera
  2. Svart-vitt är erotiskt.. jag hoppas få några nya bilder på mig ikväll då jag får manligt besök av en fotointresserad... :D hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dem får du i s f gärna mail till mig ;-)

      Radera
    2. Haha Radiohead hur ska jag kunna göra det när jag inte har din mail ;P

      Radera
    3. Haha, här kommer den: hamilcax@hotmail.com ;-)

      Radera
  3. Det är bättre att du bevakar min blogg ;) jag lade upp en liten bild jag tog imorse..

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder, man vill bara se meeeeeeeeeeeer! PUSS

    SvaraRadera
  5. Verkligen jätte fina och mysiga bilder! Älskar dina bröst!

    SvaraRadera