måndag 27 februari 2012

Bloggen.

Jag fått lite kommentarer både här och på andra sider om att jag skulle ta bilder från andra bloggar eller laddat ner dom från nätet. Jag vill bara klargöra lite saker.

Den här bloggen startades för att jag ska skunna dela med mig av mina bilder och uttrycka mig hur jag vill och för att jag ska kunna få lite bättre självförtoende. Jag har alltid haft dåligt självförtroende vad gäller min kropp, men nu när jag har lyckatts tappa några kilon (det är några kvar) så har jag fått en helt annan syn på min kropp och känner mig mer bekväm och framför allt snyggare!

 Jag har två stora intressen ( eller dom är tre men den sissta har inget med den här bloggen och göra så den behöver inte nämnas). Den ena är ju självklart Sex, så meningen är att jag ska kunna få lite tipps och ideer och önskemål från andra som också vill njuta av den här bloggen lika mycket som jag gör. Jag vill kunna utväckla mitt sexliv både som singel och när jag senare hittar en ny partner. Jag vill ha en platts där jag kan uttrycka mig Sexuellt och kunna känna mig fri..Så den här bloggen gjorde jag enbart för min skull, sen om andra kan njuta gör mig bara glad.

Den andra stora intresset som jag har är Fotografering, det har jag hålt på med i snart 5 år och för snart ett år sedan köpte jag min egna systemkamera som hetet Nikon D3100 ( innan använde jag mitt ex kamera). Jag älskar och fota och det tar upp en stor del av mitt liv och om jag då kan kombinera båda dom intresserna och skapa anorlunda och kreativa bilder så är ju jag skit nöjd!






Dom här bilderna är ju då tagna med mobilkameror så där av är ju kvaliten lite sämmer, men jag kommer försöka använda min systemkamera så mycket som jag bara kan då jag tycker det är viktigt med snygga bilder (skadad som jag är av fotobiten) men sen kommer det ju självklart stunder i livet då man inte kan släpa med sig en systemkamera och får då ta det man har.. Så bilderna i den här bloggen kommer vara varierande beroende på hur situationenen serut!





Dom här bilderna tog jag med min Nikon D3100 så om folk undrara vaför jag först tar skitdåliga bilder och sedan lägger upp bilder som ser ut så här förstår jag att man blir lite fundersam.. Men som jag skrev tidigare så ÄLSKAR jag och fota... Jag får mycket komplimanger av släkt och vänner för mina kort och brukar även göra lite småjobb när tillfällen ges!

Och sist vill jag bara säga att allt som läggs upp på den här bloggen äger jag! Bilderna får INTE lånas utan min tillåtelse, därför har jag "stämplat" dom med min loggotyp...


Jag hoppas att ni kommer tycka om den här bloggen! Och jag ska försöka fixa era önske mål så snart ett tillfälle ges.. Jag hoppas att jag har klargjort det hela! Och till er andra som ger så fina kommentarer Tack! Dom är underbara!!.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar