tisdag 21 februari 2012

God morgon?

Jag vet att det är lite sent och säga god morgon klan 13:47 men eftersom jag åkte på och jobba natt resten av veckan så tog jag tillfället i akt och sov lite extra länge i dag..

I går när jag skulle åka hem från jobbet vid 22 tiden snöade det rätt reält! Typiskt tänke jag då jag visste att det finns alltid några som tycker det är obehagligt och åka när det blir några mm snö på vägen, det är ju dock fullt förståligt men jag som inte tycker det blir ju lite smått frustrerad eftersom jag ville komma hem rätt fort då jag hade en väntande kuk på mig där hemma! Jag tänke jag skulle kalla honom ms Hemlig. Vi hade sms:at hela morgonen i går och skickat några snuskiga sms till varandra för och trigga oss lite.. Så när jag kom hem i går skynda jag mig och göra mig i ordning för sängen och kröp ner bredvid honom och började smeka hans redan då halvslaka kuk. Vipps sa det så va det någon som vakna till och grabba tag i  min rumpa.. Vi hade bestämt på morgonen att det var bara jag som skulle tillfredställa honom och jag fick enbart använda min mun, jag fick absolut inte använda några händer! Lydig som jag är började jag suga honom lite lätt, han började då jucka lite försiktigt så hans hårda kuk gled sakta ut och in i min varma mun. Jag vet att han älskar när det blir mycket saliv så jag lät det bara rinna ner för hans härliga kuk och ända ner till pungen. Jag lekte länge och väl och såg till att jag inte missa en milimetar på hans kuk, han va ju dock snäll och hjälpte till med sin hand och styrde mig dit han ville ha mig, långt ner i halsen, ute på ollonet, längs hela kuken och ända ner till roten, jag slicka i mig hans kulor och lekte försiktigt med dom i min mun samtidigt som han runka sig själv. Det dröjde inte länge innan han kom i en lång och härlig orgasm. Nöjda och belåtna somna vi tillsammans.

Behöver jag nämna att jag älskar och suga kuk?! Jag vet inte varför men det är nått speciellt med det, man kan göra så mycket med den och det är så otroligt härligt och kunna tillfredställa en kille med bara sin mun.. Hoho nu blev jag nästan lite kåt av bara tanken! Hihi

Hoppas ni hade en skön stund i natt. Isåfall får ni gärna berätta det för mig ;) Kram på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar