tisdag 21 februari 2012

Trekant.

Jag har länge funderat på det här med trekant.. Både med två tjejer och två killar. Min förra pojkvän tjata lite om det här med trekant med två tjejer, det var nått han hade med tjejen som han hade innan mig och han tyckte ju självklart att det var helt suveränt! Och ville att vi skulle prova det, men jag har alltid kännt att jag är nog för svartsjuk för sån typ av sex. Jag har svårt för själva iden att jag ska hångla upp en annan tjej och pilla lite på henne och även låta henne suga av min partner och även att han ska köra in sin kuk i hennes fitta! Jag undrar dock om det bara sitter i mitt huvud att så fort hans kuk nuddar hennes fitta så blir han döttskär i henne eller att hon ska vara mycket bättre än mig i sängen eller att jag hamnar utanför mer och mer och det slutar med att det bara är dom två som njuter tillsammans.. Eller så kan de vara att jag har svårt för själva iden att jag ska hålla på med henne också, för i mitt ex liv finns det ju några tjejer som är bisexuella och jag har funderat länge och väl på om jag kanske skulle kunna tänka mig och börja exprimentera med tjejer.. Men har inte riktigt listat ut det än. Jag tycker dock att det är lite roligt och hångla upp tjejer och småbusa lite för och trigga igång mitt ex. Så kanske någonstans långt inne finns det, väldigt långt inne!

Det är nått jag skulle vilja klara av iallafall för det skulle nog vara en otroligt häftig upplevelse med sin partner, en krydda i sexlivet som båda kan njuta av.. Kanske en sak man skulle kunna göra på fyllan? Kankse på nån fest någon stans? Vad vet jag..

Men en sak är iallafall säker... En dag ska jag uppleva trekant! Antingen med två killar eller två tjejer..

Tack för titten! Kram på er.






3 kommentarer:

  1. Jag och min flickvän hade trekant med en kille för några veckor sen. Hon har alltid sagt att hon vill se mig suga kuk(!)...sagt och gjort. Nu har hon fått se det. Hon red honom och jag sög fittsaften från hans kuk. Det va en spännande upplevelse :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter ju jätte spännande! Jag skulle vilja ta mod till mig och också vara med om nått sånt en dag :) Tack för att du dela med dig! :)
      Kram

      Radera
  2. Det va häftigt :)
    Kika gärna in på våran blogg om du vill. Vi tycker om det mesta... Vi älskar strapon sex! Har dock inte lagt ut så mycket än... men det finns lite bilder ;)
    http://kinkyswedes.blogspot.com/

    SvaraRadera