tisdag 28 februari 2012

Mindre naket.

8 kommentarer:

  1. Mmmm vilken underbart sexig kropp du har ... tack för att du visar upp dina läckra bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Det är ju jätte kul att ni tycker om dom :)

      Radera
  2. riktigt het är du! det är en sak som är säker!! men skulle du inte kunna fixa en bild med dig nersprutad om du får tillfälle :) annars kommer jag gärna och fixar det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går nog och årdna! Måste bara får hit min Mr Hemlig :) Annars hade du gärna fått ställa upp :)

      Radera
    2. Skulle gärna komma och spruta ner hela dig från topp till tå och sedan se dig slicka i dig av härligheten!

      Radera
    3. Synd att jag inte slickar i mig det! Men att bli nedsprutad låter inte fel ;)

      Radera
  3. Har ett önskemål som jag skulle vilja se. när du har nått i dig som riktigt fyller upp ditt/dina trånga hål! skulle även vara fint att se en filmsnutt på dig när du leker analt!

    puss i midjan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska göra så gott jag kan :) Kram

      Radera