onsdag 29 februari 2012

En skön stund

När jag vakna i morse så va jag extremt kåt! Det är inte varje dag det händer att jag vaknar kåt! Så jag hoppa in i duschen och efter det tog jag fram min lilla kompis. Det var så fruktansvärt skönt så jag kom två gånger.. Jag älksar den här dildon, speciellt att den är så lång och kommer in långt i mig och att den även har lilla kaninen som vibrerar så härligt på klittan! Lesen för dom dåliga vinklarna men det är inte det lättaste och ta kort med en stor och klummpig systemkamera när man njuter till fullo!

Kram på er!









8 kommentarer:

  1. Så jävla fin och trång fitta du värkar ha :D vill smaka länge och väl. slicka dig från anal till fitta om och om igen :D gillar du att bli slickat vid ditt trånga analhål? :) puss och smek

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja jag har fått höra att den är trång ;) Jag har faktiskt aldrig blivit slickat på/i analen :) Så det skulle ju vara en upplevelse!
      Kram

      Radera
  2. Fina bilder på ditt vackra sköte! Bra gjort att kunna foto så bra mitt i lustens heetta =) Du råkar inte ha någon mail man kan nå dig på? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja jag gör mitt bässta :). Just nu kan du ju nå mig här :) Kram

      Radera
    2. Haha, ja det har du ju rätt i... Tänkte att det vore trevligt att skriva till dig utan att alla andra ser ;-)

      Radera
  3. Fina bilder:-) hoppas på flera :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätte kul att du tycker om dom :). Det blir det garanterat ;)

      Radera
  4. Vad är det för dildo du har? Föredrar du en stor dildo eller en rabbit?

    SvaraRadera