torsdag 23 februari 2012

Mina Leksaker.






Den här dildon brukar jag sällan använda, den är lite gile-aktig med en vibrator i den. Det händer ju lite då och då att den kommer till använding bara när man är lite sugen på och prova nått nytt istället för och anväda samma hela tiden. Den här vet jag dock inte när och vart jag köpte den. Men jag tror att det var en av dom forsta som jag klicka hem på nätet.


Den här är en stor favorit! Jag älskar den lilla kaninen som vibrerar så skönt mot klittan och låång långt inne. Den är dock lite hårdare och man kan bestämma hur mycket vibrationer man vill ha vilket jag tycker väldigt mycket om.. Då kan man nästan reta sig själv lite genom att öka och när det är som skönast och man är riktigt nära en orgasm så sänker man den igen och så håller man på så... Den har även en lite gubba uppe vid Ollonet så den är ju även lite söt. Den här vet jag inte heller vart den kommer i från men jag tror att den är ca 2 år gammal.


Den här brukar användas när man är lite sugen på anal. Den är något mindre och även den har vibrator så den är perfekt till det. Den här köppte jag för ca 1 år sedan och som ni kanske ser så har den blivit flitigt använd då själva på och av knappen har losstnat..


Den här lilla vibratorn han jag inte använt så jätte mycket, jag tycker den vibrerar lite för intensivt så jag har svårt och känna vibrationerna från den.. Den har ett gäng olika vibrationsnivåer. Den här köpte jag på Martinschop nere på Ullared i Oktober 2010.
Dom här är lite av en favorit.. Dom har använts flitigt när jag vart i hop med mitt ex. Dom kommer jag sakna lite då det inte är lika kul och använda dom när man är själv. Hehe. Dom här köpte jag för ca 2 år sedan via nätet.


Den här är lite rolig, det ska ge en ökad kåt kännsla som ska ge en pirrande kännsla i underlivet. Jag har bara provat den några få tal gånger. Det pirrar ju lite men jag vet inte om det bara är mentalt att man tror att det ska fungera eller om det faktiskt fungerar kan jag inte svara på. Den är också beställd på nätet för ca 6 månader sedan.

Det var min lilla lekstuga det. Kram på er. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar